معماری تاریخی ایرانی مدال جهانی گرفت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 182
نویسنده : omid

خانه تاریخی و معماری منحصر به فرد خانه بروجردی، مدال جهانی را از آن خود نمود. دبیر کل کنوانسیون عمومی یونسکو، انتخاب برتر سال 2015 را، به خانه بروجردی ها اختصاص داد. در اثر بازخودهای مثبت بازدیدکنندگان از این اثر معماری ایرانی و معماری سنتی ایران زمین، این اثر انتخاب شده است.

گردشگران آسیایی که از این اثر تاریخی معماری بازدید داشتند، با اعلام مثبت خود در خصوص معماری بازدید شده و معماری منحصر به فرد این بنای معماری، این خانه تاریخی را در طبقه بندی انتخاب برتر معماری های جهان قرار دادند.

سیستم طبقه بندی در معماری برتر دارای 4 فاکتور عمده می باشد که خانه تاریخی بروجردی ها به خوبی این 4 مولفه را در خود داشته است. ارزیابی مستقل، جاذبه های توریستی، هتل ها و مغازه ها و رستوران ها. برای هر مقوله یک مدال طراحی شده است.

این مدال هر سال یک بار به آثار معماری برتر و معماری های منحصر به فرد اعطا می گردد. هرساله بناهای تاریخی که این مدال به آنها اعطا شده است مجددا مورد ارزیابی قرار می گیرند. مدال انتخاب برتر توریست، به خانه بروجردی ها رسید و این افتخار بزرگ را به خانواده معمار ایران عطا نمود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com